"България има изключителен потенциал да привлича туристи от далекоизточните пазари. Не само в София, но и в по-малко населените места". Това заяви Джонгин Бе, посланик на Република Корея в България, на среща с министъра на туризма Зарица Динкова. На срещата стана ясно, че в момента се работи за популяризирането на страната ни като дестинация за специализиран туризъм – приключенски, планински, балнео, СПА, културен, исторически, винен. Подготвят се силни рекламни кампании, които да утвърждават България като достъпна и предпочитана туристическа дестинация.
“България се променя изключително бързо. Културният ви туризъм, празникът на розата биха били чудесен начин да разкажете на света за вашата страна”, заяви посланик Джонгин Бе. По думите му, сред потенциалните възможности за промотиране на България на далекоизточните пазари е заснемането на корейски филми и продукции у нас, както и различни видеа, които да се разпространяват в YouTube и да засилят допълнително интереса към страната ни. "И в момента клипове, заснети от корейски младежи в София, са преглеждани десетки хиляди пъти в мрежата", подчерта посланикът на Република Корея.
С демонстрация на ритуала розоварене в розовите градини на “Еко розова долина” в град Клисура започна Празникът на розата в община Карлово. В нея се включиха царицата на розата Анна-Мария Враджева и 12-те участнички в конкурса. По-късно стотици..
Десет процента повече летовници ще посетят страната ни през тази година спрямо 2023 г., потвърди прогнозата на ресорния служебен министър маркетинг и бизнес консултантът в туризма Константин Занков. Очаква се резултатите да достигнат и дори надминат тези..
Нашенската баница и шопската салата неведнъж са попадали в челните позиции на световни гастрономически класации. Но българската национална кухня далеч не се изчерпва с тези две ястия, нито с вездесъщите по заведенията кюфтета, кебапчета,..