Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Учениците от френската гимназия в София се представиха блестящо на конкурса по креативно писане на френски

Снимка: РУО в София-град

Възпитаници на столичната Девета френска езикова гимназия "Алфонс дьо Ламартин" се представиха блестящо на конкурса по креативно писане на френски език с десетте думи на франкофонията за 2023 г. Конкурсът се организира всяка година от Асоциацията на преподавателите по и на френски език в България (АПФБ), в рамките на месеца на Франкофонията.

Учениците завоюваха първо място, наградата за оригиналност, една от поощрителните награди в категорията "проза", както и двете първи места и второто място в категорията "поезия". Тазгодишното издание на маратона по писане бе обвързано с 30-годишнината от присъединяването на България към Международната организация на Франкофонията. По темата "Времето е лукс, с който не разполагаме", писаха общо сто ученици от цялата страна. Днес, 9 май, във Френския институт в София се състоя церемонията по награждаването на лауреатите от конкурса.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Радиоклуб в Индия провежда викторина за Васил Левски и БНР

България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко, което се случва в нашата страна и вероятно знае повече за историята и географията ѝ, отколкото..

публикувано на 20.03.25 в 11:45

Дружество “Родолюбец” организира представянето на спектакъла “Преселници” в София

Театралното представление-мюзикъл "Преселници" по едноименния роман на Константин Петканов ще бъде представено в София на 21 март на сцената на кино-театър "Влайкова". Спектакълът се организира с подкрепата на Културно-просветното дружество за връзки..

обновено на 20.03.25 в 10:40

Започва масирана телевизионна реклама на българския туризъм в 9 държави

Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..

публикувано на 20.03.25 в 10:32