Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Галъп: 0,4% разлика между първото и второто място на изборите

Снимка: Галъп интернешънъл

Победителят в изборите ще се реши тепърва с гласовете на вземащите решение в последния момент.  Ако предсрочните парламентарни избори бяха в последната десетдневка на март, резултатът щеше да е следният: "Продължаваме промяната"-"Демократична България" и ГЕРБ-СДС щяха да имат сходна подкрепа съответно с 26,9% и 26,5%. Това показва проучване, проведено от „Галъп интернешънъл болкан“ за Българското национално радио, показващо декларативните нагласи към края на кампанията. Изследването е проведено между 18 и 26 март 2023 г. сред 1004 души по метода „лице в лице“. Според резултатите от допитването ДПС и „Възраждане“ биха оспорвали третото място, съответно с 13,3% и 13%. На пето място е БСП със 7,2%. Да прескочат 4-процентната бариера ще се борят „Български възход“ с 3,5% и „Левицата“ с 3,3%. „Има такъв народ“ е с 3%.

40,1% са казали, че със сигурност ще гласуват – нива, близки до декларативната активност преди изборите през октомври 2022 г. 4,1% от заявяващите, че ще гласуват, твърдят, че биха предпочели „Не подкрепям никого“.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Външно министерство предупреждава за национална транспортна стачка в Италия

На 21 март, петък, в Италия е обявена 24-часова национална стачка на обществения градски транспорт – информират от Ситуационния център към българското Министерство на външните работи на своя сайт. Метрото, автобусите и трамваите в италианските..

публикувано на 20.03.25 в 11:02

Дружество “Родолюбец” организира представянето на спектакъла “Преселници” в София

Театралното представление-мюзикъл "Преселници" по едноименния роман на Константин Петканов ще бъде представено в София на 21 март на сцената на кино-театър "Влайкова". Спектакълът се организира с подкрепата на Културно-просветното дружество за връзки..

обновено на 20.03.25 в 10:40

Започва масирана телевизионна реклама на българския туризъм в 9 държави

Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..

публикувано на 20.03.25 в 10:32