Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Илиян Кузманов е високо оценен в британска литературна класация

2
Снимка: Facebook / Илиян Кузманов

Българският писател и журналист Илиян Кузманов оглави английската класация на Talk Radio за най-предпочитана книга във Великобритания, пише БТА. За книгата на българина "Дяволът аз го познавам" са гласували почти 10 000 човека, а зад себе си е оставил имена като Стивън Кинг, Джон Гришам и  вицепрезидента на САЩ Майк Пенс. Това е втората книга на родения в Пазарджик Кузманов. Преди това той успя да влезе в Топ 20 на Амазон с романа си "Ако срещнеш Буда, убий го!"

"Дяволът аз го познавам" е провокативен роман в традициите на Гьоте, Данте и Булгаков. Чрез магическия реализъм романът пресъздава най-тъмните страни на тоталитаризма и цената на свободата, описва своя книга авторът. Философската приказка вече беше и книга на месец септември в списание New York Weekly.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Галерия

Още от категорията

Здравка Евтимова и министърът на културата Мариан Бачев по време на панаира на книгата в Лондон.

Публикуваха на английски романа на Здравка Евтимова

Английското издателство Heloise Press преди дни публикува романа на Здравка Евтимова "Резерват за хора и вълци", който в България бе издаден през 2022 г. Английското заглавие на книгата е The Wolves of Staro Selo - "Вълците на Старо село", съобщи..

публикувано на 15.03.25 в 12:54
„Артисти за деца“

Българското кино на фокус в 29-ото издание на Международния София филм фест

"Шшш... Време е за кино" – с това мотото през следващите две седмици София се превръща в кино столица на Европа. 29-ото издание на най-големия кино форум на Балканите – Международния София филм фест (СФФ) се открива тази вечер в Зала №1 на НДК с..

публикувано на 13.03.25 в 10:10
Проф. Велимир Велев

Театърът в дигиталния свят – представления отвъд реалността и зрители-геймъри

Какво е влиянието на дигиталните технологии върху изкуството и възможно ли е театърът, променяйки основните си парадигми, да продължи да носи онова специфично удоволствие на зрителя, докато го подтиква да преминава границите на собствените си..

публикувано на 12.03.25 в 11:40