За 5 дни до 28 октомври България се представя чрез т.нар. „роуд шоу“ в Полша. Инициативата е на Алианс Българско Черноморие, с подкрепата на Министерство на туризма и в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS.
В поредица от срещи, представители на българския туризъм разговарят с техни партньори във Вроцлав, Катовице, Краков и Варшава. Целта е установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти.
Полша е традиционен пазар за българския туристически продукт с потенциал за развитие. Редица полски експерти посочват, че въпреки кризата около войната в Украйна при силен маркетинг от страна на България пристигащите полски туристи могат да се удвоят.
През миналото лято Бургас и околните курортни селища са посрещнали към 600 хиляди български и чужди туристи, което е с 21% повече спрямо 2023-та. Напоследък обаче черноморският ни град се развива и като културен хъб, привличайки все повече посетители..
През зимата Котел привлича туристи с културни маршрути, заскрежени пейзажи и възможност за ски сред гънките на Стара планина. На около 4 км от центъра на възрожденския град в местността "Трите вятъра" бе изграден ски комплекс. Пистата за..
Свети Валентин е най-дългоочакваният празник от влюбените, а ние, българите, имаме едно особено предимство – можем да го съчетаем с Трифон Зарезан, празникът на виното. И където има вино, там има и любов. Тази прекрасна симбиоза се усеща особено силно в..