Имиджовият клип на България е финалист в 13-ото издание на "Corporate Media & TV Awards 2022" в Кан. Наградите се организират от Международния комитет на фестивалите за туристически филми, съобщи bgtourism.bg. Българското видео показва, в продължение на минута, някои от най-красивите кътчета в страната ни – от плажовете до ски курортите и е озаглавено "Открий своята история". В него могат да се видят още традиционни български обичаи и ритуали.
Интересна е и концепцията на видеото. Тя е свързана с представянето на личните преживявания на туристите у нас. А посланието е – елате в България, за да уловите мига! Тук можете да откриете ново място и култура, да се сприятелите с местните хора, да споделите снимка на залез, да изпратите виртуална целувка или просто да се насладите на вкусна вечеря. Краткото видео показва малките, простите неща, които са важни за всеки пътешественик – среща с някого по пътя, създаване на спомени, споделяне на опит и разбира се, откриване на себе си и своята история, и то не къде да е, а именно в България!
Може да видите и да подкрепите видеото тук
По регламент можете да гласувате на всеки 24 часа.
С 30-40 % се е увеличило предлагането на ваканционни имоти в България през последните три години. Към момента техният брой надвишава 20 хиляди. Все повече клиенти предпочитат да си наемат апартамент или дори цяла къща през ваканцията си в България..
Скрити от погледа на масовия турист, дунавските села са магнит за ценителите на природата в търсене на уединение и автентични преживявания. Тези пътешественици избират малки крайбрежни села като Сребърна, Гиген, Ветрен, Ново село и други, където..
Слънчев бряг е изпреварил турския курорт Мармарис като най-достъпната дестинация за семейни почивки. Проучване на The Independent сравнява цените на 10 основни артикула, включително ястия, напитки и слънцезащитни продукти и установява, че черноморският ни..
Река Янтра извира в Стара планина на 1220 м. н.в. и се спуска на север, като лъкатуши през живописни долини и проломи, пресичайки градовете..