Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

7 партии влизат в 48-ия парламент според "Алфа рисърч" и "Маркет линкс", 6 според "Тренд"

Резултати от екзитпола на социологическите агенции "Алфа рисърч", "Маркет линкс" и "Тренд", регистрирани в ЦИК за екзитпола в деня на изборите за 48-о Народно събрание, показват следното разпределение на политическите сили:

Екзитпол на „Алфа рисърч“
ГЕРБ-СДС - 25,5%
„Продължаваме Промяната“ - 19,9%
ДПС - 14,4%
"БСП за България" - 10,2%
„Възраждане“ - 10%
„Демократична България – обединение“ - 7,9%
„Има такъв народ“ - 4,2%

Екзитпол на „Маркет линкс“
ГЕРБ-СДС – 25,5%
„Продължаваме Промяната“ – 18,4%
ДПС – 12,6%
„БСП за България" – 11,2%
„Възраждане“ – 10,4%
„Демократична България – обединение“ – 9%
„Има такъв народ“ – 4,2%

Екзитпол на „Тренд“
ГЕРБ-СДС – 25,7%
„Продължаваме Промяната“ – 18,5%
ДПС – 13,4%
„БСП за България" – 11,5%
„Възраждане“ – 10,1%
„Демократична България – обединение“ – 7,4%


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Радиоклуб в Индия провежда викторина за Васил Левски и БНР

България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко, което се случва в нашата страна и вероятно знае повече за историята и географията ѝ, отколкото..

публикувано на 20.03.25 в 11:45

Дружество “Родолюбец” организира представянето на спектакъла “Преселници” в София

Театралното представление-мюзикъл "Преселници" по едноименния роман на Константин Петканов ще бъде представено в София на 21 март на сцената на кино-театър "Влайкова". Спектакълът се организира с подкрепата на Културно-просветното дружество за връзки..

обновено на 20.03.25 в 10:40

Започва масирана телевизионна реклама на българския туризъм в 9 държави

Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..

публикувано на 20.03.25 в 10:32