Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Автомобилното изложение в София показва лукс и високи екологични стандарти

Снимка: sofiamotorshow.bg

След двегодишно прекъсване заради Covid-19, Автомобилният салон в София отново отвори врати. В него са представени над 200 експоната на 32 автомобилни марки. Той може да бъде разгледан до 12 юни в четирите изложбени салона на Интер Експо Център в столицата.

Там на едно място посетителите могат да видят наградени модели на други автомобилни изложения, 15 премиери на автомобили, 33 напълно електрически модела и 70 хибридни машини. Любителите на високитe скорости ще имат възможност и за тест драйв на някои от моделите, които са достъпни на пазара.

Важна част, върху която акцентират изложителите е, че миризмата на бензин и дизел е вече на изчезване, защото съвременните автомобили се зареждат с електроенергия, като осигуряват същата мощност и лукс на пътниците. На международното изложение няма щанд без електрифициран модел, подчертават организаторите на Автомобилния салон София 2022.

За посетителите на изложението са предвидени и много изненади и награди, свързани отново със страстта по автомобилите.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Български ученици се завърнаха с 6 медала от Балканиада по математика

Националният отбор на България по математика се представи отлично в Балканската олимпиада за 15-годишни. 6 български ученици се завърнаха с 6 медала от надпреварата в Анталия проведена между 25 и 30 юни, съобщи Министерството на образованието...

публикувано на 01.07.24 в 16:44

Патриарх Даниил: Приемам кръста на патриаршеското служение, което ми се възлага днес

Завърши интронизацията на новоизбрания български патриарх – видинският митрополит Даниил. Новият духовен баща беше посрещнат в катедралата “Св. Александър Невски” от миряните с възгласи “Достоен” и аплодисменти. “ Със съзнание за собствено недостойнство..

публикувано на 30.06.24 в 17:36

СЕМ с кампания за медийна грамотност – "Провери, преди да се довериш"

Съветът за електронни медии у нас предприе масирана кампания за медийната грамотност. Кампанията е провокирана от факта, че смартфоните, таблетите и телевизорите с възможност за връзка с интернет все повече са част от ежедневието ни и оказват..

публикувано на 30.06.24 в 07:05