2021-ва беше трудна година, но България успя да се справи с предизвикателствата… Така коментира вицепрезидентът Илияна Йотова в интервю за Радио България отминаващата година, изпълнена с напрежение в здравен, икономически и вътрешнополитически план.
„През януари, когато с президента Румен Радев обявихме намерението си да се кандидатираме за втори мандат, никой не предполагаше, че ни предстои година, изпълнена с толкова рискове и неизвестности, толкова много избори. Но мисля, че се справихме“, сподели вицепрезидентът пред Елена Каркаланова. – Не затворихме страната, което е много важно – още един пълен локдаун България едва ли можеше да преживее. Хубаво е, че децата ни постепенно се връщат в училище – този белег на нормалността, който е много вдъхновяващ и успокояващ, като че ли започва да става все по-отчетлив. И, дай Боже, да не се връщаме към онези мрачни месеци на 2020 година, когато наистина имахме чувството, че апокалипсисът е дошъл на земята.“
Обобщавайки, Илияна Йотова подчерта: „Тази година страната ни показа и нещо много хубаво – когато има енергията и когато наистина България е събудена, можем да правим чудеса.“
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..
Синдикално протестно "студио" временно затвори движението по бул. "Цар Освободител" в центъра на София с призив за увеличение на заплащането в трите обществени медии - БТА, БНР и БНТ. Акцията е част от протеста на синдиката КНСБ пред..
За поредна година България участва в инициативата Световна седмица на парите. Това е 13-то издание на Глобална кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас и продължава до 23 март. Организатор е Международната мрежа за финансово..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
От МВнР предупреждават българските граждани, които възнамеряват да посетят гр. Истанбул, че считано от 19 март 2025 г. от страна на турските власти са..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..