Президентът Румен Радев подписа указа, с който предлага на 46-ото Народното събрание да избере номинирания от “Има такъв народ” Пламен Николов за премиер, съобщиха от прессекретариата на държавния глава.
“Надявам се, че сте успели в тази нелека задача за състав и структура на Министерски съвет”, заяви президентът Румен Радев, след като от “Има такъв народ” върнаха изпълнен проучвателния мандат за съставяне на правителство.
Според предложения от номинирания за премиер Пламен Николов състав правителството ще има двама вицепремиери – министърът по европейските въпроси Ради Найденов и вътрешният Петър Илиев. За правосъден министър в последния момент е предложен депутатът от ИТН Иво Атанасов.
Румен Радев пожела на “Има такъв народ” да продължат в открит и конструктивен диалог в НС да търсят необходимата парламентарна подкрепа, обединени от общи цели и приоритети в интерес на българските граждани.
“Има такъв народ” очаква подкрепа за кабинета си от три политически сили
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..
Синдикално протестно "студио" временно затвори движението по бул. "Цар Освободител" в центъра на София с призив за увеличение на заплащането в трите обществени медии - БТА, БНР и БНТ. Акцията е част от протеста на синдиката КНСБ пред..
За поредна година България участва в инициативата Световна седмица на парите. Това е 13-то издание на Глобална кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас и продължава до 23 март. Организатор е Международната мрежа за финансово..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
Велико Търново се гордее със своето славно минало, кодирано и в празника на града, свързан с деня на Светите Четиридесет мъченици – духовните..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..