Актьори от театър „София“ са новите посланици на кампанията на „Екоравновесие“ в подкрепа на осиновяването на домашни любимци – „Не купувай! Осиновявай!“.
Едни от най-популярните лица в трупата на театъра, а някои дори в компанията на своите деца, застанаха пред обектива на фотографа Лилия Йотова и заснеха специална фотосесия с кучетата от приюта. Кампанията „Не купувай! Осиновявай!“ съществува вече трета година, а само за месец май тази година са осиновени 154 кучета от приютите на природозащитната организация.
Снимките с актьорите и техните четириноги приятели са събрани в изложба, която зрителите могат да видят всяка вечер до края на сезона, преди представленията на лятната сцена.
Откриването на изложбата 1 юли и съвпадна с откриването на фестивала „На стълбите“, който театърът организира до 7 юли. Шестте представления, които ще се изиграят на откритата сцена пред сградата на театър „София“ ще се състезават за наградите за „Най-добър спектакъл“, „Най-добра актриса“ и „Най-добър актьор“, които ще бъдат определени от авторитетно жури в състав: Ириней Константинов - директор на Театър „София“, Анелия Янева − театровед и театрален критик, проф. Маргарита Младенова − театрален режисьор и професор в НАТФИЗ, проф. Георги Каприев − професор в Софийския университет и театрален критик, Кирил Вълчев − журналист и генерален директор на медийния партньор БТА.
За втора поредна година откритата сцена „На стълбите“ в парка „Заимов“ ще може да посрещне 150 зрители, които да се насладят на театър сред природата.
Снимки: Театър „София“Английското издателство Heloise Press преди дни публикува романа на Здравка Евтимова "Резерват за хора и вълци", който в България бе издаден през 2022 г. Английското заглавие на книгата е The Wolves of Staro Selo - "Вълците на Старо село", съобщи..
"Шшш... Време е за кино" – с това мотото през следващите две седмици София се превръща в кино столица на Европа. 29-ото издание на най-големия кино форум на Балканите – Международния София филм фест (СФФ) се открива тази вечер в Зала №1 на НДК с..
Какво е влиянието на дигиталните технологии върху изкуството и възможно ли е театърът, променяйки основните си парадигми, да продължи да носи онова специфично удоволствие на зрителя, докато го подтиква да преминава границите на собствените си..