Хибридната конференция Future Makers 2020 събра на едно място идеите на млади хора, намерили начин да направят първите крачки от своето кариерно развитие.
Над 800 души се регистрираха за участие в програмата, която продължава до 15 декември със серия от безплатни уебинари, водени от експерти в няколко сфери: изграждане на личен бранд, работа на свободна практика, ефективно целеполагане и кариерно ориентиране.
Началото беше поставено в центъра на София, където осем лектори изнесоха своите презентации пред камерна публика.
„За мен беше важно да споделя не само успехите и постиженията си, но и предизвикателствата, които срещам по пътя“ – казва Аделина Андонова. Нейната презентация „Напук на правилата“ откри младежката конференция.
На столичната сцената на Future Makers се изявиха още седем младежи, които „разведоха“ участниците в различни професионални сфери - наука, социално предприемачество, доброволчество, образование, журналистика.
В "България днес" на 20 март ви разказваме за 13-то издание на Глобалната кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас в рамките на Световната седмица на парите. Припомняме си художника Маргарит Цанев-Мáрго, отишъл си доброволно от този..
В петък , 21 март, минималните температури ще бъдат от минус 5 ди 0°. В София ще е около минус 3°. В сутрешните часове по поречията и около водните басейни ще има намалена видимост. През деня ще е слънчево и почти тихо. Максималните температури..
74% от българските младежи обмислят повече или по-малко идеята за емиграция в чужбина – сочи изследване на младежта в Югоизточна Европа, проведено от Фондация "Фридрих Еберт". Анкетирани са 9000 души между 14 и 29 години. Последните години..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
От МВнР предупреждават българските граждани, които възнамеряват да посетят гр. Истанбул, че считано от 19 март 2025 г. от страна на турските власти са..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..