Заради пандемията от Covid-19, се очаква 2020 г. да завърши със спад от 10% в общите разходи за реклама в медиите и те да се върнат към нивата си от 2018 г. - около 415 млн. лв. Единствено при рекламите в дигиталните медии е възможен ръст от 4% на годишна база, се казва в прогноза на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
Очаква се през тази година инвестициите в реклами в дигиталните медии у нас да достигнат до 127 млн.лева, спрямо 122,1 млн. година по-рано. Така дигиталните медии ще успеят да привлекат над 30% от общите инвестиции за медийна реклама на пазара у нас.
Телевизията остава най-предпочитаният рекламен канал с 54% дял от общите инвестиции през 2020 г., въпреки прогнозирания спад от 13% на годишна база спрямо 2019 г.
Радиото пък е медията, която се вероятно ще запази най-ниски нива на спад в инвестициите си за реклама - от 11 на сто за 2020 г. Останалите информационни канали ще бъдат по-силно засегнати от преразпределението на рекламните инвестиции и спадът в приходите от реклама там ще бъде между 22% и 45%.
През следващите две години се предвижда пазарът постепенно да се възстанови, като през 2022 г. медийните инвестиции да надхвърлят поне с 20 млн. лв. тези от периода преди пандемията, като достигнат близо половин милиард лева, поясняват от БАКА.
Директорът на Софийската опера и балет акад. Пламен Карталов е избран в ръководството на Opera Europa. Това е първият българин на такъв пост, предаде БТА. Opera Europa е организация, която работи с професионални оперни компании и оперни..
Тежко остава състоянието на 14-те пострадали при трагичния инцидент в Република Северна Македония, които са настанени за лечение в България, съобщи Министерството на здравеопазването. Осемте пациенти, хоспитализирани в столичната болница за спешна..
Чакаме македонската страна да реши дали има нужда да бъдат взети още 10 души от пострадалите при пожара в Кочани. Това каза президентът Румен Радев след като подписа съболезнователната книга в посолството на Северна Македония в София...
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
От МВнР предупреждават българските граждани, които възнамеряват да посетят гр. Истанбул, че считано от 19 март 2025 г. от страна на турските власти са..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..