Ако вярваш в доброто и търсиш смисъла навсякъде около теб, означава, че си намерил своето място. Както Петър Бояджиев, който вярва в доброто у хората и посвещава времето си на смислени кампании и бизнес. Той ръководи рекламна агенция и е един от младите българи със солидно образование в чужбина, които решават да се развиват в родината.Успява да се наложи в условията на свит рекламен пазар, лоша конкурентна среда и фалиращи компании.
След като завършва маркетинг комуникации и реклама във Великобритания, стажува в Германия и получава по-високо самочувствие и по-голямо ноу-хау, Петър Бояджиев се завръща. Един ден усетил, че в България може да развие целия си потенциал.
Театралното представление-мюзикъл "Преселници" по едноименния роман на Константин Петканов ще бъде представено в София на 21 март на сцената на кино-театър "Влайкова". Спектакълът се организира с подкрепата на Културно-просветното дружество за връзки..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като..
За поредна година България участва в инициативата Световна седмица на парите. Това е 13-то издание на Глобална кампания за повишаване на финансова грамотност на ученици у нас и продължава до 23 март. Организатор е Международната мрежа за финансово..
Чакаме македонската страна да реши дали има нужда да бъдат взети още 10 души от пострадалите при пожара в Кочани. Това каза президентът Румен Радев..
Тежко остава състоянието на 14-те пострадали при трагичния инцидент в Република Северна Македония, които са настанени за лечение в България, съобщи..
Изпълнителната агенция за българите в чужбина удължи до 31 март 2025г. срока за подаване на номинации за престижната награда "Българка на годината –..