Лого на омбудсмана на Република България.
Най-много оплаквания са регистрирани в сектор "Права на потребителите".
Повече от половината сигнализират за проблеми с електроснабдяването и предоставянето на ВиК услуги, най-често свързани с прекъсване на тока, режим на водата, липса на вода или несъразмерно високата ѝ цена за сметка на качеството.
Сериозен е и броят на жалбите срещу банки и най-вече срещу фирми за бързи кредити.
Социални права, социално осигуряване и обезщетения, трудови права, право на здравеопазване, право на образование продължават да са сред приоритетните казуси на вниманието на експертите на омбудсмана и през 2024 г., като жалбите по тези теми надхвърлят 2 800 броя за годината, посочват от пресслужбата на обществения защитник.
По публикацията работи: Мария Йорданова
Последвайте ни и в
Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!