Форматите стават съществени като място за комуникация и послания на автори на съдържание и рекламодатели. Аудио и видеоподкастите се променят като специфика, позициониране и дължина.
Сравнително нова за България е възможността, която дава Тик-Ток форматът.
Това коментира пред БНР-Радио София Александър Хинков – изпълнителен директор на IAB България.
По думите му, в бранша важни съвети, послания и данни ще бъдат обменени в едно от най-важните събития за годината в тази сфера – социално-технологичната конференция IAB Digital Day, която ще се проведе на 14 ноември под слогана “Generationally Speaking“.
"Решихме да погледнем върху отношенията работодател-служител, партньор-клиент от един рядко поглеждан ъгъл с фокус върху поколенията."
Хинков очерта някои характерни черти, включително и социалните мрежи на бумърите, на Gen Z, на милениърите, както и на задаващите се представители на Алфа поколението (все още непълнолетни).
"Стремим се да предаваме позициите и информацията между три важни страни: бизнеса, институциите (държавата, ЕС) и обществото. Дейността ни ще помогне за създаване на регулация в бранша и по отношение на използването на изкуствения интелект, за да е полезен в еволюционен аспект", допълни още Хинков.
Чуйте разговора на Катя Василева.