По данни на компанията фансовите резултати за третото тримесечие на 2021 година показват отлично представяне и по-голяма печалба на Xiaomi извън Китай. За този период китайците отчитат 12.2 млрд долара, което е с 8.2% повече на годишна база, а нетната печалба е нараснала с 25.4% до 5.2 млрд юана (814 милиона долара). Извън Китай са били генерирани 52.4% от приходите или 40.9 млрд. юана. За въпросния период на 2021 година Xiaomi е доставила 43.9 милиона смартфони за глобален пазарен дял от 13.5% по данни на анализаторите Canalys.
Компанията отчита 27.1% увеличение до 7.3 млрд. юана на приходите от интернет услуги. През ноември за първи път средният месечен брой потребители на MIUI е надхвърлил 500 милиона.
Приходите им от реклами за тримесечието са се увеличили с 44.7% до 4.8 млрд. юана, което е свързано с разширената потребителска база и повечето потребители на премиум модели. През първите три тримесечия на 2021 година доставките на смартфони на цена над 3000 юана в Китай и над 300 евро в другите части на света са били около 18 милиона броя или 12% от общите доставки. През третото тримесечие доставките на чуждестранните пазари на смартфони с цена над 300 евро са се увеличили с над 180% - главно в Южна Америка, Западна Европа и Близкия изток. Приходите от IoT и лайфстайл продукти през тримесечието са достигнали 20.9 млрд. юана. Това е годишен ръст от 15.5%.