Специалистите по човешки ресурси и пиарите сближиха позициите си по най-ключовите си разбирания в името на общата цел на организацията (компанията). Сътрудничеството и синхронът между отделите и специалистите води до ефективност на комуникацията и се постига най-доброто както за служителите, така и за клиентите.
Това подчерта пред Радио София Даниел Киряков, лектор в организирания от Българската асоциация за управление на хора (БАУХ) семинар на тема “Устойчиво развитие на бизнеса чрез управление на преживяванията на служителите и повишаване на тяхната социална ангажираност”.
Киряков е мениджър „Комуникации и връзки с институциите“ на Американската търговска камара в България, член на Европейската асоциация на комуникационните директори и съосновател на Център за анализ и кризисни комуникации.
„През последните 10-15 години наблюдаваме еволюция и във вътрешните, и във външните комуникации. Компаниите започват да показват своето най-добро лице в борбата си за таланти. Технологиите и смяната на поколенията ни задължават и ние да променим подходите си. Динамиката и потребностите са различни, вече принадлежността към кауза е съществена“, изтъкна експертът.
По думите му общите интереси и цели на служителите, корпоративната култура се предефинира и се развива с времето. Ако преди години се е говорело за материалните потребности, днес говорим и за човека – като ресурс, но и като капитал.
Чуйте разговора на Катя Василева с Даниел Киряков.