Бившият кмет на Ню Йорк и потенциален кандидат за президент през 2020 г. Майкъл Блумбърг планира да стартира кампания с тв реклами на стойност 31 млн. долара. Този ход е сметнат за антидемократичен от съперника за номинацията на демократите Бърни Сандърс, предаде АФП.
Милиардерът Блумбърг е купил телевизионно време за 31 млн. долара, което е най-голямата сума, харчена от кандидат за президент на САЩ.
Досегашният рекорд – 25 млн. долара, се държи от Барак Обама в края на кампанията му през 2012 г.
Но мащабният размах породи опасения сред 17-те кандидати на демократите за надпреварата през 2020 г.
Сенатор Бърни Сандърс атакува стъпката в Туитър, като посочи, че е „отвратен от идеята, че Майкъл Блумбърг или който и да е милиардер мисли, че може да надхитри политическия процес и да похарчи милиони долари, за да си купи изборите“.