Eмисия новини
от 12.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

"Гугъл" ще ограничи достъпа на онлайн рекламодатели до потребителски данни

Снимка: Ройтерс

"Гугъл" (Google LLC) обяви в четвъртък, че ще ограничи достъпа на рекламодателите до потребителски данни в опит да подобри тяхната поверителност.

От февруари 2020 година рекламните онлайн фирми няма да могат да виждат контекстуалното съдържание на уеб страници, за които те подават оферти за показване на реклами, съобщиха от дъщерното дружество на Alphabet Inc.

Този ход трябва "да помогне да се избегне рискът всеки участник в нашите търгове да бъде в състояние да асоциира отделни идентификатори на реклами с категориите на контекстното съдържание на "Гугъл", заяви Четна Биндра, член на екипа на интернет компания за доверие и поверителност на потребителски данни.


БНР подкасти:

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна