Някои от децата тази година за първи път са били на лагер
Основен стимул за децата било желанието им да отидат на лагер:
"Те бяха на един такъв прекрасен лагер през лятото с нас, много им хареса. Това беше всъщност първият лагер в живота им. И ние бяхме събрали средствата за този лагер пак чрез дарителска кампания. Но за този лагер - особено зимен, средствата трябва да са повече, а пък искаме да заведем този път всички деца от Центъра за настаняване от семеен тип."
Това е едно много по-устойчиво отношение към осъществяване на мечтите, убедена е Антоанета Попхлебарова. По думите й, "много лесно е да чакаш някой да ти дари пари по Коледа, много по-хубаво е да се научиш да си изкарваш парите сам."
Това е един бюджет за радост и създаден с радост
Друга цел на децата е със събраните средства от продажбата на торбичките да празнуват и рождени дни, за което Центърът от семеен тип невинаги може да помогне: "И се получава така, че дете има рожден ден и даже за кутия бонбони няма пари", сподели Попхлебарова, според която "това е един бюджет за радост и създаден с радост".
Продажбите на уникалните торбички стават чрез Фейсбук страница, а децата веднага разбират, когато тяхна творба бъде купена и от кого.
Каузата на децата е подкрепена от инициативата "Да превърнем Черния петък в Черен вторник", уточни Попхлебарова:
„Вторник ще бъде един голям дарителски ден, в който могат да ни потърсят и в сайта на Платформата и да вложат средства и да си дадат адреса, за да им изпратим торба. Всеки може да помогне дори с 10 лв. Цената на нашите торби е поне 15 лв., но ако искаш просто да дариш пари в името на инициативата, има и тази възможност“.
Още за каузата и кампанията слушайте в звуковия файл.