“Пълният отговор е върху близо 250 страници, но обобщеният е - защото твърде много правила някак си са пропуснати. Не се изпълняват. Лошото е, че систематично не се изпълняват някои от тях“, каза инж. Чавдар Колев.
“Насипът, той може да е много малък, може да е един метър, но може да е и 10 метра и 15 и 17 метра, колкото е по-висок, толкова е по-сериозен. И вече той се разглежда наравно с мостовете и тунелите - вниманието към него“, уточни инж. Колев.
“Примерът с АМ “Тракия“, от Стара Загора нататък няма толкова високи насипи, а пак има вълни, следователно вниманието е към естествената земна основа, върху която се изграждат пътищата. Тя също е от огромно значение“.
Цялото интервю можете да чуете от звуковия файл.