Границата е много тънка - много дълги години, та и до ден днешен, когато кажем "комерсиална музика" сякаш казваме някаква мръсна дума, а всъщност няма нищо лошо в това нещо да бъде популярно, особено ако е добро. Така че границата между тези две неща, ако има как да я няма би било най-добрият вариант, защото това би означавало, че популярна става хубава и качествена музика, каза Михаела Филева.
Ако всеки знаеше къде е границата да си продаде парчето, щяха да си продават парчетата много по-лесно отколкото сега се опитва всеки - специална формула как да напишеш парче, което да е за масово слушане няма/.../. Това е Божа работа, смята Спенс. Той коментира и въпроса носят ли отговорност изпълнителите - например тези от хип-хоп сцената, които често използват нецензурни фрази в текстовете си или имат скандално поведение, за проблемното поведение на тийнейджърите:
Всичкото възпитание и всичко, което трябва да влезе в главата на едно дете, идва от семейството - от майка му и от баща му , а не от изпълнителя. Изпълнителят може да му повлияе, може да му даде много други модели на поведение, които да иска да имитира, но ако родителите са му говорили през първите седем години на това дете, най- вероятно то ще има вече някаква концепция за себе си и за това какво трябва, какво може, какво не може и така нататък, каза Спенс, като отново посочи, че: Всичко идва от семейството, допълвайки: Едно време аз много обичах, когато ми задават този въпрос, да цитирам Ice Cube, защото Ice Cube казва: Ако аз като изпълнител влияя повече на вашето дете, отколкото вие като родител - замислете се какъв родител сте вие.
Михаела Филева сподели: Аз не мисля, че музиката има за цел да надскача каквито и да е рамки - като цяло музиката няма място в рамки, за да има нужда да надскача каквото и да е. А най-лесният начин да стигаш до съзнанието на хората е чрез емоция - тоест, когато създаваш нещо да вярваш в това, че то е добро, да го обичаш и по този начин се възприема много по-лесно, много по-близо до хората.
Целия материал, както и кратък музикален фрагмент с изпълнение на Михаела Филева, чуйте от звуковия файл.