Eмисия новини
от 15.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Най-често туристите се оплакват от несъответствия между обещаното в офертата и това, което им се предоставя

Димитър Маргаритов

Туристите у нас най-често се оплакват от несъответствия между обещаното в офертата и това, което им се предоставя на място. Това показват проверките на Комисията за защита на потребителите (КЗП), посочи в предаването "Преди всички" по програма "Хоризонт" Димитър Маргаритов, председател на КЗП:

Имахме случай, в който хотелът се рекламира като СПА, но такъв СПА център изобщо няма. Потребителите биват препращани в други обекти, където могат да получат евентуално тези услуги. Имаше и доста случаи, при които установихме, че в по-средно и ниско категорийни обекти не работеха климатиците. Това създава значителни неудобства на потребителите. Нашите проверки се осъществяваха както в туристическите, така и в търговски обекти по морето. Има една група туристи, които предпочитат да почиват в домашни условия, т.е. те пазаруват основно от търговската мрежа, затова сме обърнали внимание и там. Установени са нарушения, които се срещат и в други части на страната. Те са свързани с некоректното обявяване на цените и впоследствие отчитането им през касовите апарати. За всички тези неща, които сме установили, сме съставили няколкостотин акта, така че сме успели да накажем нарушителите.

Цялото интервю с Димитър Маргаритов можете да чуете от звуковия файл.


Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна

Най-четени