Младенов коментира и друг проблемен момент в транспортната организация в района, а именно вътрешнокварталния транспорт. Схемата за довеждащ транспорт до метростанциите в район "Люлин" е разработвана много отдавна, през годините търпи промени, но и днес може да бъде оптимизирана, така че да се осигурят по-добри комуникации за по-отдалечените микрорайони като 3-и, 4-и и 5-и. Община "Люлин" полага усилия да се въведе оптимален вариант за този транспорт, като и в момента се разработват нови връзки. Общината не се е отказала и от проекта за изграждане на разклонение на метрото в посока Околовръстния път в пространството между втори и трети микрорайон.
Трамвайната линия номер 8 е със статут на временен транспорт, тъй като дублира в известна степен маршрута на метрото, но трамваят се оказва много полезен за местните жители, поради което на този етап закриването на линията не стои на дневен ред, успокои кметът. Що се отнася да инфраструктурата, той припомни, че жилищният комплекс "Люлин" е изграден върху бивши ниви, насипни зони, което е предпоставка за възникване на проблеми във вертикалната планировка - зоните около блоковете, зоните за отдих и инфраструктурата, затруднения създава и паркирането на автомобили върху тротоарите.
По отношение на програмата за енергийна ефективност, район "Люлин" не може да се похвали с особени успехи. Досега е приключил изборът на изпълнител за два блока, като предстои процедура за още един блок.