Самата тя се определя с думата комуникатор. Учила е философия и филология, но маркетингът и онлайн комуникациите са я „намерили“… Смята, че изкуството и природата са двата важни източника за зареждане. Както и истинските хора.
Трябва да се знае, че най-същественото за един сайт не е технологията, а комуникацията. Важно е да се правят инвестиции, и то разумни в тази сфера – за всеки бизнес, убедена е Томс. В една фирма за сайта не трябва да отговаря IT, а маркетинг специалист. Всички отдели имат нужда от добри комуникации и това шефовете трябва да разбират.
Преподаването вече не може да се провежда, както е било досега. Университетът е по-скоро място за вдъхновение и срещи с интересни хора, за създаване на приятелства. Преподавателят трябва да е приятел, а не да гледа „отвисоко“…
Какви са проблемите, с които се сблъскват българските маркетинг специалисти, както и какво точно отличава професионалистите от любителите, каква е посоката, в която се развива съвременния маркетинг? Как се постига баланс между преподаването, предприемачеството и родителството и какви трябва да са водещите качества на младите хора в началото на своята кариера ?
На тези и на много други въпроси отговаря Жюстин Томс.
Приятно слушане.