По принцип имаме силна актьорска школа. Проблемите са режисьорски, но са и в подбора на текстовете, подчерта проф. Каприев. Той смята че нивото се снижава, защото се следва масовият вкус.
Причина е финансовата ситуация. Директорите се принуждават да посягат върху неща, които са по-скоро около театралното, за да привличат хора, които по принцип не са театрална публика. А у нас има достатъчно театрална публика с по-високи изисквания, смята проф. Каприев.
Той каза също, че актьорите, свикнали на работа с по-повърхностни неща, не успяват да навлязат в дълбоки текстове. Въпросът е системен и е наложен през финансови механизми.
Все пак, отбеляза проф. Каприев, има силни неща, някои от които не влязоха в номинациите.
Цялото интервю чуйте в звуковия файл.