БДЖ поднесе извинения на пътниците от два влака от Бургас за София и от Карлово до София заради закъснението по маршрутите снощи, предизвикано от авария.
Лияна Панделиева от пресслужбата на холдинга, поясни:
Технически проблем по контактната мрежа е причина движението на влаковете да спре. Около десет минути след като аварията е констатирана, дежурният диспечер от БДЖ се обръща към фирма "Детелина дрита", която е спечелила поръчката по ЗОП за изпълняване на услугата, наречена "трансборгиране". Повече от час и половина от фирмата твърдят при телефонни обаждания, че подготвят автобуса и в крайна сметка се оказва, че те разполагат само с два автобуса и започва поетапното извозване на пътниците, вместо това да бъде направено накуп с достатъчно рейсове. БДЖ изказва огромното си извинение към всеки, който е трябвало да претърпи подобни несгоди. Тепърва предстои да бъде уточнено защо компанията, която естествено е с най-ниска цена, спечелила обществената поръчка, не е била в състояние да изпълни ангажимента си.
Компанията ще предостави безплатни билети на пътниците от двата влака, като компенсацията може да бъде използвана в следващите три месеца срещу предоставяне на билета за осъщественото пътуване. Всеки пътник може да избере направление и вид влак, с който да ползва компенсацията, съобщиха от БДЖ.
Последвайте ни и в
Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!