Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Има ръст както в консултациите по споразумения за уреждане на дългове към столичната "Топлофикация", така и при изготвянето на конкретни споразумения, където се наблюдава увеличение в пъти. Това съобщи пред "Хоризонт" Деян Дяков, един от тримата обществени посредници в Столичната община. През 2016 година, по думите му, се регистрира многократно увеличаване на интереса и активността на гражданите по изчистване на техните задължения.
Това е най-добрият начин. Във фактурата пише всичко. Не можеш да се скриеш от него. Ако си потребил една енергия, трябва да намериш начин да я заплатиш, коментира Дяков.
Гражданите могат да търсят контакт с приемната на обществените посредници, да подават своите жалби, въпроси и сигнали на телефон 02 878 18 18 или по имейл.
Жалбите трябва да са писмени и в тях да фигурират абонатен номер, имена и адрес на имота. Прави се проверка за основателност на сигнала и по същество. Чрез проверки във фирмите за дялово разпределение или в "Топлофикация" - София се установяват фактите, след което се изготвя и изпраща отговор до клиента, обясни Деян Дяков. Той увери, че проверките се правят задълбочено и сериозно.