В центъра на нашето внимание са италианският бароков майстор Арканджело Корели и съвременната американска певица, пианистка Тори Еймъс, написала повечето от песните, които сама изпълнява.
Всеки композитор има своите хитове – гавотът от соната №11, опус 5 на Корели е един от тях. Още със създаването и отпечатването му в Рим през 1700 година, свитъкът с 12 сонати за цигулка и басо континуо става популярен из цяла Европа. Добре е да припомним, че музикалната история отрежда бащинството на концерта за оркестър, т. нар. "Кончерто гросо", именно на Арканджело Корели.
Музикално-артистичният маниер на Арканджело Корели и Тори Еймъс ни подсеща за две други дами: Кейт Буш и Джони Мичъл. Очевидно е влиянието върху нея, дошло от тези екзотични цветя в градината на рока. „Мистър Зебра“, Cornflake Girl, „Зима“ са сред песните – хитове, които Тори Еймъс обича да представя в концертите си по света, но и публиката желае да ги чуе. Така се случи и при изявата на чародейната изпълнителка в България, през 2015 година в НДК; присъстват и в пространството между рока и барока.