Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Това не е книга за читатели, мислещи си, че вече знаят всичко, което може да се знае за рекламата. Тя е за младите надежди и за ветераните, все още търсещи начини да увеличат своите постъпления, пише във въведението си визионерът Дейвид Огилви. „Огилви за рекламата“ е книга на един от гениите в тази област. Роден през 1911 година във Великобритания, той е работил най-различни неща, докато започне да се занимава с реклама. Бил е продавач, готвач, фермер и дори дипломат, а продавайки готварски печки от врата на врата, пише ръководство за продажби, което става ненадминат наръчник за тази дейност. През Втората световна война Огилви работи за разузнаването към британското посолство във Вашингтон. Рекламната си агенция основава през 1948 г. в Щатите, като успехът го съпътства през целия му живот. Шахът е възможно най-претенциозното пропиляване на човешки интелект, което ще откриете извън рекламна агенция, пише Реймънд Чандлър, цитиран от Дейвид Огилви. От богато илюстрираната му книга става ясно, че следвайки подробните и изпълнени с хумор принципи и съвети, работещите в областта на рекламата вероятно няма да пропилеят интелекта си, а ще получат отлични резултати. „Добрите знаят повече“, пише авторът и допълва: Работата ми доставя удоволствие, а понякога и гордост от резултата.