Избрахме „Витоша“, защото през деня тя може да е улицата с луксозните магазини, но през нощта много хора я наричат свой дом. Искаме да провокираме всеки желаещ да се включи в подобен тип кампания. Направихме я еднократно, с наши якета и якета на приятели и не очаквахме такъв бум и такъв интерес в социалните мрежи.
Теди Тонева сподели, че има недоверие към подобен тип каузи, но организаторите разчитат на моралния компас на повечето от българите:
Реално това, че толкова много хора се включват, означава, че всъщност има много повече добри хора, отколкото такива, които биха злоупотребили с подобна акция.
Организаторите на акцията работят и за друга кауза. Тя се нарича „Hidden cash“ - София, в която пликове със скромни суми се скриват по централните софийски улици, а във фейсбук страницата на идеята се подават улики как да бъдат открити.
Повече за двете инициативи - в звуковия файл.