Става дума за заблуждаваща информация върху лицето на етикета на напитки с познати имена, но различно съдържание. Едва върху гърба на етикетите може да се прочете какво съдържа напитката. Предстоят проверки на производителите, стана ясно от думите на Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите (КЗП). „Подобни нелоялни практики ще бъдат строго санкционирани, хората трябва да са наясно какво купуват!“ – категоричен е г-н Маргаритов.
В рамките на есенната си дейност КЗП ще се фокусира върху хората от третата възраст, които са най-честите жертви на нелоялни практики или заблуждаващи реклами, особено, когато става дума за продукти полезни за здравето. Комисията за защита на потребителите ще търси съдействието на съсловните организаци в разяснителни кампании.
В разговора с председателя на КЗП г-н Димитър Маргаритов ще чуете и потребителски анализ на отминалите летни месеци и предстоящото внимание към децата в тези първи училищни дни.