От 20 октомври 2014 г. ЧЕЗ организира приемни в 14 населени места в Западна България. Целта на инициативата е да се подобри диалога с битовите и бизнес клиентите на компанията. По време на срещите потребителите ще имат възможност да представят конкретни казуси и да зададат въпроси към мениджъри на компанията.
„Поддържането на активна комуникация с клиентите е основен приоритет в работата на компания със сериозен обществен ангажимент, каквато е ЧЕЗ. Ролята ни на доставчик на жизненоважни услуги изисква постоянно търсене на диалог с потребителите и с местните власти с цел разрешаване на евентуални затруднения и подобряване на качеството на предлаганите услуги. Всеки наш клиент може да разчита, че ще бъде изслушан и въпросите му ще получат необходимото компетентно внимание“, твърди Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
Приемните се извършват по обща инициатива на ЧЕЗ и общинските власти на 14-те населени места – Благоевград, Перник, Дупница, Кюстендил, Разлог, Сандански, Ботевград, Бяла Слатина, Видин, Враца, Ловеч, Монтана, Плевен и Тетевен. По време на срещите потребителите ще могат да представят конкретни казуси и да зададат своите въпроси на регионалните ръководители от четирите основни направления в „ЧЕЗ Разпределение България“ АД – „Експлоатация и поддържане“, „Развитие на мрежата“, „Реализация на инвестициите“ и „Мерене и управление на данните“. В инициативата ще се включат и представители на „ЧЕЗ Електро България“ АД и дирекция „Обслужване на клиенти“ в „ЧЕЗ България“ ЕАД.
Всеки клиент ще получи индивидуален отговор след подробно разглеждане на представения от него случай, обещават от компанията.