Само в рамките на 45-дневното наблюдение от 25-и март до 10-и април, ЦИК и президентът са споменавани два пъти повече от миналата предизборна кампания за предсрочните избори, уточни Стефан Георгиев.
Той коментира, че настоящата предизборната кампания е вяла: Много са причините, които доведоха до този постен характер на кампанията. В рамките на цялото наблюдение виждаме два огромни спада по отношение на интензивността на политическата информация. Като че ли по естествен начин се оказа така, че цялата кампания е оградена от няколко важни празника за българите, което е една от причините за убиването на инерцията на кампанията.
Стефан Георгиев прогнозира ниска избирателна активност на 25-и май. Той каза, че наблюдението на посланията и ключовите изрази, използвани от политиците, показва, че говорят често за "Южен поток" и Украйна, но това не са темите, които очакват да чуят българските граждани в контекста на европейските избори.
Цялото интервю на Силвия Великова със Стефан Георгиев можете да чуете от звуковия файл.