Eмисия новини
от часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Как да се справите с мобилния си оператор

Жената, която накара мобилен оператор да й се извини. Ще чуете гласа й в „Нашият ден – практично”.
И вие ли търсите извинение?
Как да го получите и какво да правите след като служители на оператора ви заблудят – ще ви каже Богомил Николов, изпълнителен директор на асоциация „Активни потребители”.
Два съвета накратко – до 7 дни след сключването на договор можете да го прекратите. Добре е да имате свидетел, ако ще спорите с оператора чрез друга институция (водете приятел или роднина в магазина).
И още един, може би най-важният – когато подписвате договор, правете го, защото вие искате, а не защото някой друг се надява да ви накара да плащате за нежелана услуга.
По публикацията работи: Любомира Константинова
Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна

Най-четени