Акциите на "Боинг" паднаха рязко след разпространената информация, че отново самолет от серията "Боинг 787 Дриймлайнер" се е запалил. Инцидентът е станал на летище "Хийтроу" в Лондон. Самолетът е бил празен и няма пострадали, но случката отново потвърждава, че проблемите на Боинг 787 не са решени.
Производството на първото въздухоплавателно средство, направено с въглеродни влакна, тръгна с проблеми още от самото начало. Пускането му в действие беше забавено с три години, а скоро след като започна да лети през януари 2013-а година, трябваше да бъде заземен поради запалвания, причинени от литиево-йонните батерии. Инженерите така и не успяха да кажат категорично на какво точно се дължат запалванията, но промениха дизайна на батериите и след много изпитания в края на април самолетите отново получиха разрешение да летят. Някои авиокомпании едва сега възобновяват полетите си с тях и както изглежда, съвсем не е безпроблемно. Боинг 787 продължава да създава главоболия на производителите, на авиокомпаниите и на пътниците. Поредицата от неудачи стана дълга: В края на юни полет на "Дриймлайнер" от Денвър за Токио беше отклонен и самолетът кацна аварийно в Сиатъл заради проблем с масления филтър на двигателя. При друг полет на японските авиолинии липсваше електрическо захранване и не можеше да се включи климатичната система. Боинг 787 на "Юнайтед" от Лондон за Хюстън беше отклонен и кацна в Ню Джърси поради ниско ниво на маслото на двигателя. Преди седмица полската авиокомпания ЛОТ, която има закупени четири боинга, отмени презокеански полети поради технически проблеми с два от тях. Полет до Чикаго беше отменен поради проблеми с електроенергийната система, а друг до Торонто имаше проблеми със системата за следене на самолета.
Все още не е уточнена причината за запалването на празния самолет в Лондон. Някои от проблемите изглеждат незначителни, но други не са толкова безобидни. Някои нямат нищо общо с батерията, а компанията продължава да произвежда самолети от тази серия.