Комисията за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси е установила, че двама членове на КЗК са консултирали лица, заинтересовани от актовете на служителите и по отношение използване на служебното си положение за търговска реклама. През 2010-а, 2011-а и 2012-а година те са участвали в семинари и обучения, организирани от фирми, и други мероприятия. Това заяви по "Хоризонт" Филип Златанов, председател на Комисията за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси:
От една страна, те участват в качеството си на членове на КЗК на тези семинари, от друга страна, имат граждански договори с организаторите на семинарите и от трета страна, участници в тези семинари са и фирми, които са потенциални възложители на обществени поръчки.
Търговската реклама е, в смисъл че когато в обявата за съответиния семинар е посочено, че участват именно двама служители на КЗК, все пак интересът към тези семинари се увеличава и хората се насърчават да плащат повече такси.
Златанов не назова имената и хонорарите на двамата членове на КЗК.