Националното радио е домакин на семинара "Социални медии", който търси връзката между социалните медии и традиционните медии. Основно действащо лице на семинара е Джъстин Кингс, експерт по социални медии.
Не можем да бъдем наричани експерти по социални медии, социалните медии се развиват толкова бързо, че ние само можем да бъде наричани ентусиасти, каза Джъстин Кингс.
Хората постоянно намират нови начини да използват фейсбук и туитър, но има и чисто нови социални медии, които постоянно се разрастват. Една такава нова социална мрежа е Pinterest, която е изключително интересна, защото 75% от ползувателите й са жени и през март тази година тя е третата най-посещавана социална мрежа в САЩ.
Социалните медии имат голям потенциал. За мен туитър е най-големият сайт с кратки новини. Това е информация на малки хапки, която се предоставя от журналисти, но и от хора от аудиторията. Например по време на земетресението миналата седмица много хора са публикували постинги в туитър. Няма никакво съмнение, че ние, традиционните медии, чрез социалните медии предоставяме много по-бързо информация на аудиторията, каза Джъстин Кингс.
Чуйте цялото интервю на Борислава Борисова с Джъстин Кингс в звуковия файл.