През последните шест дни автобусните превози са със завишени приходи, но трябва да има и влакове, и автобуси. Тази симбиоза е типична за Европа, каза в "Преди всички" Георги Милошев, председател на Българската федерация за пътнически транспорт. Автобусните превози са поставени в изключително конкурентна среда, а БДЖ се конкурира само със себе си. Те достигнаха до катаклизъм в ненатоварения месец ноември, когато няма почивки и много пътувания.
БДЖ е държавна фирма, а всичко в автобусния транспорт е частно. Официално по европрограмите не може да се финансират частни фондове в транспорта. Аз не смея да кажа нищо зад гърба на БДЖ, а много хора така изведнъж заговориха за изместване на функции към автобусния транспорт. Това е безотговорно. Ние си сверяваме часовниците с европейските автобусни форми, обръщаме голямо внимание на кадрите. Ако спрем БДЖ и стане апокалипсис и при автобусите, тогава какво ще стане? Много са проблемите, но ги решаваме в движение. Ще ги компенсираме с труд, колкото и парадоксално да звучи, каза Милошев.
Цялото интервю на Веселина Миланов с Георги Милошев чуйте в звуковия файл.