Eмисия новини
от часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Клиентите не разбират сметките, които получават от фирмите за топлинно счетоводство

Абонатите на фирмите за топлинно счетоводство не разбират своите сметки. Това остава най-големият проблем на клиентите, десет години след старта на услугата, показва проучване на едно от дружествата.

За близо 23% от анкетираните месечното отчитане на парното е най-важно. Всеки шести ще търси топлинен счетоводител, който предлага радиоуреди, сочат резултатите. Почти 15% от запитаните биха избрали топлинен счетоводител според това дали предлага преносимост на уредите, т.е. да се смени обслужващата фирма, без да се сменя уредът.

Най-голям проблем за топлофицираните абонати е, че не могат да разберат сметките си. Трийсет процента от анкетираните не одобряват дейността на топлинните счетоводители точно поради тази причина. Всеки четвърти е недоволен от топлинния си счетоводител заради високите сметки за парно, сочат данните от анкетата. Според 22% от хората, цените за услугата са прекалено високи. Същевременно над 55% посочват, че не знаят каква сума плащат за топлинно счетоводство.

По публикацията работи: Наталия Ганчовска
Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна