Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.

Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.

Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.

Хотелиери от Варна подкрепиха мерките срещу шума в курортите

Снимка: БГНЕС
В специална декларация хотелиери от Варна и района подкрепиха мерките на вицепремиера Валери Симеонов срещу шума в курортите. Според Атанас Карагеоргиев, управител на хотелски комплекс в курорта "Св. Константин и Елена", става дума за защита на интересите на сериозните инвеститори в туризма:

Проява на възпитание е да се съобразяват с околните. Весели се в рамките на разрешеното и на възможното. До 11.30, до 12, да кажем 30 минути никой няма да го брои, и на туристите това е интересно, но до определен период от време, от там нататък е проява на лош вкус. 

Какво значи проверките да ги плашат? Защо ги плашат? Защото не спазват реда. Лично аз си мисля, че това с всяка изминала година курортът става по-евтин, по-лоша дестинация и по-малко предпочитан от младите хора дори.

Същевременно стана ясно, че Комисията за защита на потребителите и приходната агенция са сезирани за случая с начислената такса от пет лева в заведение в Харманли на клиент, който не е консумирал нищо по време на престоя си. Проверка се прави и от Министерството на туризма.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!