Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.

Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.

Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.

Димитър Маргаритов: С най-много нарушения установени от КЗП са телекомуникационните оператори

| обновено на 27.11.16 в 19:21
Димитър Маргаритов
Снимка: Емил Николов

Комисията за защита на потребителите установява най-често нарушения при телекомуникационните оператори. Това обяви председателят на комисията Димитър Маргаритов.
Увеличават се сигналите, че мобилните оператори не дават пълна информация на потребителите за ползване на Интернет и телевизия, са установили от Комисията за защита на потребителите. 
Друга нелоялна практика е, телекомът да спира услугата по коректно обслужван договор, заради задължение по друг договор. Комисията за защита на потребителите е установила и случаи на заблуждаваща реклама при продажбата на продукти извън търговските обекти в по-малки населени места. На жителите се дават обяснения за много добрия ефект от ползването на определен продукт. Председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов допълни: 
Презентация, която ще се осъществи в местната спортна зала, или в Клуба на пенсионера, или в някоя близка сграда, в която могат да се съберат повече хора или понякога пък е свързано и  с пътуване до определено място, до близка забележителност. Белег на всичкото това е, че се прави презентация на определени продукти. Най-честите случаи са матраци, наколенки, електрически възглавнички и всякакъв друг тип продукти.
В туризма хората на места биват заблуждавани за категорията на обекта. Друго нарушение е продажбата на храна и напитки на по-висока цена от обявените в менютата. При промоции клиентите биват привличани с обяви за отстъпки, но продуктите или са липсвали или са таксувани на редовните им цени, обявиха още от Комисията за защита на потребителите:
Ако на самата ски-писта се предлага дадена услуга, не е посочена цената или не може да се ориентираме как точно се предоставя и колко ще струва или пък ако се подаде вече сигнал за конкретно нарушение, колегите от приемната незабавно влизат в контакт с нашите екипи, които са в движение в това време и можем доста по-бързо да насочим хора там, където има някакъв реален проблем, каза Димитър Маргаритов.
 



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!