Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
„Една от тенденциите, които съществуват като управление на смисъл в съвременния пиар, е простотата на посланията и да бъдеш коректен към потребителите. В момента да не бъдеш коректен не е само морален проблем, този проблем става дори и икономически. Става все по-неизгодно да се лъже. Боравим обаче с идеята за полезната истина. Например една верига за бързо хранене може да не рекламира калорийните стойности на сандвичите си, но да прави информацията за това достъпна. Тоест този, който иска да разбере колко калории има в един сандвич, трябва да положи известни усилия за това“.
Вторият важен код за успешна комуникация според Александър Христов е познаването на потребителите. Така може да бъдат съставени послания, които да са подходящи за тях. Каналите, които използваме, стават и все по-дигитални. Това не променя същността на комуникацията, но променя динамиката и подходите, които използваме.
Трябва да говорим по-просто, смята още пиар специалистът. Една много разпространена заблуда в нашето общество е, че пиар-ът и рекламата формират нагласи. Те всъщност се плащат от някого. Той плаща за да постигне определени ефекти. И те са свързани обикновено с това да продава повече продукти, а не да променя обществени нагласи. Комуникаторите обаче носят огромна отговорност и е въпрос на личен избор как ще работиш.
Още акценти от разговора с Александър Христов чуйте в звуковия файл.