Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
До края на месеца в Плевен ще приключи цялостната подмяна на контактната тролейбусна мрежа. С новата транспортна схема се очаква да бъдат свързани най-отдалечените точки на град. Въпреки забавянето от първоначалните срокове, благодарение на усилената работа, остават само две кръстовища за рехабилитиране.
Ангел Несторов, управител на фирма "Тролейбусен транспорт", разказа за предимствата на новата контактна мрежа:
Такъв аналог на контактна мрежа в България няма. Използва се в Чехия, Полша, Италия и цяла Западна Европа. Основното предимство на тази контактна мрежа е по-високата скорост на движение на тролейбусите. Тя позволява до 50 километра в час.
Плевенчани вече използват и нови тролеи, за сигурност на пътниците, а и за да се опазят от вандали, са снабдени с камери.
Има доста случаи на злоумишлени действия, по-скоро на побоища в тролейбуса, или на кражби. С тези камери се откриват, заяви още Несторов.
Средствата са по европейска програма за интегриран градски транспорт и общо за проекта са над 23 милиона лева. Като краен резултат, плевенчани до месец ще се придвижват и до най-отдалечените точки на града бързо и удобно.