Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Швейцария стана поредната държава, която спря продажбите на някои дизелови модели на "Фолксваген". Временната мярка може да засегне 180 000 автомобила, които все още не са продадени или регистрирани в страната.
Решението на швейцарските власти беше взето на фона на задълбочаващия се скандал с манипулираните данни за вредните емисии при дизеловите модели на "Фолксваген".
По-рано новият главен изпълнителен директор на концерна Матиас Мюлер увери, че най-спешната му задача е да възстанови доверието в компанията:
Да се действа внимателно е по-важно от това да се действа бързо. Наложително е подобно нещо да не се случва никога повече във "Фоклсваген". Затова в групата ще приложим още по-строги критерии за съобразяване с правилата и управление. Това е моята цел, посочи Мюлер.
Общо от скандала са засегнати 11 млн. автомобила по целия свят, сред които и модели на дъщерните фирми "Ауди", "Шкода" и "Сеат".
Робърт Хей от консултантската компания "Бранд файнанс" оценява ефекта от скандала така:
Това предизвиква невероятни загуби. Мащабът на скандала и това, че става въпрос за преднамерени действия, означава, че ще има много сериозно отражение върху марката "Фолксваген". Нематериалните загуби, регистрирани досега, може да достигнат 10 млрд. долара.