Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Автомобилът, който беше блъснат днес на охраняем прелез в столичния квартал Обеля в междугарието Волуяк - София се е опитал да премине релсите след спусната вече бариера, съобщиха специално за "Хоризонт" от Национална компания "Железопътна инфраструктура". При инцидента пътникът загина на място, а водачът на колата е в добра кондиция. Това се установи след направения медицински преглед. На този железопътен прелез не стават често катастрофи, каза Неделчо Спасов - заместник- главен ревизор по безопасността в НКЖИ:
Прелезът, който е на двойна железопътна линия, е оборудван с бариера и сигнализация с ръчно задвижване. Аз успях да направя и проверка в нашата информационна система. На този прелез от 2002-ра година досега ние нямаме нито едно произшествие, за разлика от другия, който е с автоматична прелезна бариера на 600 метра от него. За този период от 12 години има три случая. Би трябвало да работим съвместно железници и водачи с цел по-голяма дисциплина при пресичане на прелезите. Все пак искам да кажа, че прелезът е един вид кръстовище, през което преминават возилата и водачите би трябвало да изпълняват задълженията си по закона за движение по пътищата, защото основно опасността остава за тях.