Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Много важно е пациентите да знаят правата си, за да могат да ги отстояват когато постъпват в болница, когато посещеват личния си лекар или специалист от извънболничната медицинска помощ, когато отиват в лабораториите да бъдат изследвани. Най-честите запитвания, които се отправят на горещата телефонна линия и на онлайн консултацията на Здравната каса, са следните: Скъпоструващите медикаменти, които получават пациентите с протоколи, какви документи се подават, къде се заверяват протоколите, колко време за да получат медикаментите си... Другото, направление при постъпване в болница. Какво трябва да заплащат и какво не.