Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Два километра е опашката от товарни автомобили на "Капитан Андреево". Граничният пункт е блокиран от 9.30 часа сутринта от представители на малки транспортни фирми. Превозвачите настояват за спешна българско-турска среща, която да реши проблемите им.
Около триста бълргарски тира са блокирани в Турция, съобщи Ганчо Ганев, който от 13 дни е на Капъкуле.
Малките превозвачески фирми се разграничават от Българската асоциация на сдруженията на автомобилния транспорт, защото не защитават техните интереси:
При тях има достатъчно количество СЕМТ-ове и техните камиони преминават, но това не е решение на проблема за останалите, съответно и на тях всичките камиони не са със СЕМТ-ове, но в крайна сметка при тях има движение, при малките няма движение, казва един от шофьорите.
Превозвачите обявиха, че няма да вдигнат блокадата, докато исканията им не се изпълнят.
Над 2 километра е колоната от тирове на малки транспортни фирми от Бургас, Сливен и Ямбол и на граничен пункт "Лесово". Над 100 превозвачи са застанали пред бариерата. Решението за протеста им е взето, независимо от обявената за 21-ви февруари среща между транспортните министри на България и Турция.
Ние сме малки превозвачи, ние не сме толкова мощни, че да издържаме повече. Вече сме на ръба за фалиране. Имаме си всичките задължения към държавата и към банки. В момента казаха, че на 21-ви има насрочена дата, която тази дата е много далече. Има още десет дни, обяснява един от шофьорите.
13 дена стоят камионите ни натоварени и не можем просто да чакаме до 21-ви. Нека да се реши проблемът колкото се може по-рано, допълва негов колега.
Превозвачи на ГКПП "Лесово" също посочват, че по-големите фирми в бранша нямат толкова сериозен проблем с разрешителните:
По-големите превозвачи те се движат със СЕМТ-ове и просто не ни обръщат много внимание. Де факто при тях проблемът го няма. Проблемът е при нас, при малките превозвачи. Ние сме доста. Просто трябва да се реши този проблем веднъж завинаги. Проблемът не е отсега, обяснява един от блокиралите границата.