Amazon може да показва в онлайн магазина си допълнителните разходи за стоките заради митата на Тръмп

Американският технологичен гигант Amazon.com Inc. скоро ще започне да показва каква част от цената на продуктите в неговия онлайн магазин е действителната цена и каква част е добавена към стойността поради тарифите на президента на Съединените щати Доналд Тръмп, съобщи вашингтонското политическо онлайн издание Punchbowl News.

Според източник на изданието, запознат с въпроса, платформата на Amazon ще започне да показва сумата, добавена към стойността поради митата на Тръмп, точно до общата цена на продукта.

Новината дойде след съобщенията, че Amazon преразглежда въздействието на тарифите на Тръмп върху своите продавачи в САЩ, а също и преди публикуването на най-новите финансови резултати на компанията.

По-рано този месец Amazon.com проведе анкета сред американските продавачи относно въздействието на последните тарифи на президента Доналд Тръмп, съобщи CNBC. Екипът за връзки с продавачите на компанията се е свързал с търговците, питайки ги как тарифната ситуация се отразява на ценообразуването, снабдяването и логистиката. Продавачите на трети страни, които представляват по-голямата част от продажбите на Amazon, се насърчават да споделят стратегии за справяне с по-високите търговски разходи.

Главният изпълнителен директор на Amazon Анди Джаси заяви, че макар компанията да се стреми да поддържа ниски цени, много продавачи са под натиск. Той отбеляза, че някои може да прехвърлят повишените разходи върху потребителите, тъй като не всички продавачи имат достатъчно марж, за да поемат допълнителните разходи.

Междувременно инвеститорите са в очакване на финансовите разходи на Amazon за първото тримесечие на годината, като те ще бъдат оповестени в четвъртък след края на търговията на Уолстрийт.


Още от БНР уеб